uhuhuhu

Är sjuk, lagomt roligt, men om vi jämnför med det förra året så är det super att inte blivit sjuk på hela första terminen på sista året.
Men det suger att vara sjuk, längtar tills min kamera kommer, hoppas inerligt på att den kommer imorgon men det verkar ta tid så får inte hoppas för mycket.

Har även idag varit i Falun med systeryster och mamma, gick i några affärer för att kolla efter en vinterjacka till syster, men inga kommentarer hur det gick.
Var även upp till Lugnets sporthall för att kolla lite på handboll.
Nu ska jag kolla lite på film, mata kaniner sen ska jag ligga här framför tv:en tills jag somnar typ.

Önskar att jag var rik så jag kunde köpa mig ett ljusstarkt objektiv på direkten till min D7000 men jag borde inte klaga på att jag är fattig, köper ju fan en ny kamera för massa pengar, knäppa mig.
Nej nu ska jag se på någon film:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0